středa 13. dubna 2016

ActiMaris SENSITIV roztok - ActiMaris GEL

Hormonální vlak se vykolejil. Pupenec sem, pupenec tam. Neovladatelné nutkání použít své ruce jako zbraně a ještě víc si ten obličej zřídit. Krotím se, krotím...
Bez boje to ale nepůjde, a tak nasazuji silný kalibr. Dle uvážení vybírám z:

Svatá pětice:
Malavit (zrecenzováno)
Tweezerman - oboustranný nástroj na komedony (expresor)

Postupně zrecenzuji všech pět produktů, kterými ničím tu, ehm, hrůzu...:-).
Moje pleť se řídí heslem: "...když už vyrážky, tak pořádné". Protože když se osypu, tak to fakt stojí za to. Není to - z mého pohledu - nijak časté. Jednou do měsíce/dvou měsíců (ano, někdy jsem šťastlivec a martýrium se nekoná :-)). Jen bych chtěla připomenout, že za mé splašené hormony může převážně PCOS. Jasně "ty dny" taky, ...ale většinou je to od každého něco (sem tam nervy...a sladké, sladké dělá s mou pletí taky neplechu:-((). Když nad tím tak uvažuju, tak můžu být vlastně ráda, že se drží po většinu dní moje pleť na uzdě, protože PCOS toho umí mnohem víc...

ActiMaris SENSITIV roztok a ActiMaris GEL

Co tvrdí etiketa?
Pokud Vás trápí akné a nic nezabírá, je čas pro novou, čistě přírodní a velmi účinnou léčbu – ActiMaris.

Velmi rychle (už za několik dní) dochází k výraznému zlepšení akné.
Při aplikaci na kůži ActiMaris neštípe ani nepálí.
ActiMaris lze s výhodou kombinovat s krémy nebo s make-up.
Díky přírodnímu složení nemá ActiMaris žádné vedlejší účinky.

ActiMaris obsahuje pouze přírodní účinné látky – aktivní kyslík, mořskou sůl s minerály a ionizovanou zásaditou vodu. Silný léčebný efekt tohoto složení se velmi dobře osvědčil v praxi právě při hojení akné.

Na těžší formu akné prokázala nejvyšší účinnost kombinace:
ActiMaris FORTE roztok + ActiMaris Gel. Roztok ActiMaris FORTE kůži důkladně vyčistí, rychle zlikviduje bakterie a nastartuje hojení. Lze jej použít také samostatně jako velmi účinnou čistící a hojící pleťovou vodu/tonikum. ActiMaris Gel dále podpoří a urychlí proces hojení akné. Vřídky se díky mořské soli „vysuší a zatáhnou“. Rychle se zmenší zarudnutí. Aktivní kyslík kůži dále prokyslíčí a dodá buňkám potřebnou energii. Mořská sůl dodá minerály pro rychlejší hojení.
Na lehčí formu akné nebo na citlivou kůži je vhodná kombinace:
ActiMaris SENSITIV roztok + ActiMaris Gel. ActiMaris SENSITIV roztok kůži velmi šetrně a důkladně vyčistí. Lze jej použít také samostatně jako čistící pleťovou vodu. ActiMaris Gel dále podpoří a urychlí proces hojení akné. Vřídky se díky mořské soli „vysuší a zatáhnou“. Rychle se zmenší zarudnutí. Aktivní kyslík zničí bakterie a dodá energii a minerály pro rychlejší hojení.

Použití: Alespoň 2x, ideálně 3x denně. V principu platí pravidlo, ze začátku spíše častěji, aby se rychleji zlikvidovaly bakterie a nastartovalo se hojení.
Důkladně navlhčete vatový tampon ActiMaris roztokem FORTE nebo SENSITIV a očistěte kůži. Nechte oschnout 2 – 3 min. Následně na vřídky (postiženou oblast) naneste ActiMaris Gel ve vrstvě 1-2 mm a nechte na kůži působit. Gel bude postupně vysychat, cca 20 min. Účinek kyslíku však přetrvává 4-5 h. Na kůži může poté zůstat malé množství mořské soli. Přítomnost soli není na závadu, naopak mořská sůl má hojivé účinky a dodává kůži potřebné minerály. Sůl můžete pak lehce setřít opět navlhčeným tamponem. Celý postup opakujte podle potřeby až do vymizení obtíží. Změna by měla být patrná již po několika aplikacích.



ActiMaris SENSITIV roztok
Určený k bezbolestné desinfekci a urychlení hojení ran a zánětů na kůži i sliznici. Vhodný i pro citlivou a podrážděnou kůži a sliznice dutiny ústní, nosní a genitálií. Vhodný i pro děti a kojence. Čistí, desinfikuje ránu, snižuje zánět a podporuje proces hojení.
Používá se k výplachu či obkladu rány, mechanickému čištění kůže (např. navhlčený vatový tampón) a k výplachům a desinfekci dutiny ústní např. při výskytu aftů, kandidózy, stomatitid, zánětů dásní apod.
Obsahuje vysoce-energetický aktivní kyslík, mořskou sůl s 80 minerály a ionizovanou zásaditou vodu.

Actimaris Sensitiv je určen:
1. Na čištění, výplach, dezinfekci a hojení:
  • akutních ran – odřeniny, řezné a tržné rány, puchýře, opruzeniny, spáleniny, ran po bodnutí hmyzem
  • zánětlivých procesů na kůži a sliznici – akné, aftů, oparů, infekčních koutků, zánětů dásní, zvukovodu
  • zánětů a plísňových infekcí v dutině ústní, nosní a genitáliích
  • čerstvých pooperačních ran a jizev
  • chronických ran – bércové a diabetické vředy, infekční rány, dekubity
  • popálenin 1. a 2. stupně
  • vstupních míst katetrů, PEG trubic a drénů
2. Na operační čištění a oplachování ran.
3. Na zvlhčení obvazového materiálu a krytí ran při jeho výměně a ke změkčení, pokud je přilepeno k ráně.
4. Dekontaminace těla při pozitivním nálezu MRSA, VRE

Actimaris Sensitiv díky svým vlastnostem prokázal, že:
  • snižuje zánět a urychluje proces hojení
  • bezbolestně čistí a desinfikuje ránu – díky oxidačnímu efektu kyslíku
  • vytváří optimální pH v ráně a tím napomáhá hojení – díky účinku ionizované zásadité mořské vody
  • dodává kyslík a potřebnou energii
  • snižuje otok a případný zápach ran
  • na rozdíl od antibiotik nevzniká na antimikrobiální účinek kyslíku rezistence



ActiMaris GEL
Je 100% přírodní produkt, který urychluje hojení ran a zánětů kůže i sliznic. Výrazně snižuje zánět, šetrně dezinfikuje, urychluje hojení a podporuje tvorbu nové tkáně. ActiMaris® Gel je určen k použití i na citlivou či podrážděnou kůži a sliznice dutiny ústní, nosní a genitálií. Při vlhkém hojení dlouhodobě hydratuje postiženou oblast. Je velmi dobře snášen, bez vedlejších účinků. Vhodný i pro děti a kojence.
Obsahuje aktivní, vysoce-energetický kyslík, mořskou sůl s 80 minerály a ionizovanou zásaditou vodu (pH 9,8).

ActiMaris Gel je určen na ošetření a urychlení hojení:
  • akutních ran – odřeniny, řezné rány, spáleniny, opruzeniny, puchýře, rány po bodnutí hmyzem
  • zánětlivých procesů na kůži i sliznici – akné, afty, opary, záněty dutiny ústní, záněty dásní, zvukovodu
  • plísňové infekce nebo vředy v dutině ústní, nosní i genitálií
  • čerstvých pooperačních ran a jizev
  • chronických ran – bércové a diabetické vředy, hnisavé rány, píšťele, dekubity
  • popálenin 1. a 2. stupně
  • vstupních míst katetrů, PEG trubic a drénů

ActiMaris Gel je vhodný i na ošetření špatně se hojících nebo infekčních ran a jako plnivo do hlubokých ran.

ActiMaris Gel díky svým vlastnostem prokázal, že:
  • rychle snižuje zánět
  • výrazně urychluje hojení
  • šetrně a účinně dezinfikuje
  • změkčuje a zlepšuje vzhled jizvy
  • snižuje otok a případný zápach rány

Cena: ActiMaris GEL 20 g za 379 Kč, ActiMaris SENSITIV roztok 300 ml 339 Kč, 1000 ml 599 Kč,
akční nabídka: ActiMaris gel + Actimaris Forte za 851 Kč (sleva 10%)



Co je psáno, to je dáno?
Svého času jsem řešila vleklé problémy se svými prsy, a to s nehojícími se ragádami na bradavkách, které byly pro doktory velkou "záhadou" :-D (všechny testy vycházely dobře, příčina nezjištěna...prý jsem v podstatě v pořádku a mám se smířit s tím, že to tak budu mít napořád). A právě kromě homeopatik + urovnání si svého života měl na zhojení svůj podíl i ActiMaris. Na toto téma plánuji samostatný článek...respektive toto téma, které mi znepříjemňovalo poslední roky, si větší rozebrání "zaslouží"...třeba pomohou mé zkušenosti někomu, kdo si tímto (a nebo podobným) prochází.

Na ragády jsem vyzkoušela snad všechny hojivé přípravky, co existují...od těch na předpis...až po drahé "silikonové gely" z lékárny. Ichtoxyl, Framykoin, Fucidin, Fucidin H, Bepanthen, Hemagel, Stratamed, Avéne Cicalfate...a mnoho dalšího...účinek nula, vyhozené peníze...
Nechci tímto říct, že jsou to špatné produkty, které nemají využití, to vůbec ne...jen na můj problém byly prostě krátké...ten se totiž nedal vyřešit jenom nějakým "mazáním"...nebyly v tom totiž žádné externí příčiny... problém se skrýval uvnitř...moje tělo mi tímto dávalo najevo, že je třeba zakročit. Upřímně si myslím, že kdybych používala ActiMaris bez dalších změn, které byly nevyhnutelné k tomu, abych se problému zbavila, měl by i ActiMaris menší šanci na úspěch.

Co se mi při léčbě na ActiMaris-u líbilo? Roztok vyčistil postižená místa a neštípal, nevysušoval. Gel dezinfikoval, hydratoval, vyplňoval a zaceloval rány, podporoval tvorbu nové tkáně. S předešlými přípravky jsem měla problém v tom, že se mi lepily na spodní prádlo/gázu, schnuly pomalu...takže jsem je ve výsledku měla všude, jen ne tam, kde by měly být + často jsem si takto strhla strup. ActiMaris gel schne rychle, nelepí se na spodní prádlo, maximálně na ráně vytvoří vrstvičku soli.

Pojďme se ale bavit o účinku na pleť obličeje, resp. jak moc je nápomocný při likvidaci "vyrážek". Před necelým měsícem jsem se opět šeredně oházela...a aby toho nebylo málo, dostala jsem "rýpací amok" :-D. V hlavě mi blesklo, čím si tu hrůzu vydezinfikuji a podpořím zhojení. Bohužel jsem byla zrovna v období (a stále jsem), kdy skoro na všechno "protipupínkového" reaguje plet začervenáním a přesušením, a to velkoplošně (tj. nejen v okolí pupínku). Sáhla jsem po ActiMaris roztoku, místa vyčistila, gel nanesla na pupínky...a čekala, kdy to začně štípat. Nic takového se nekonalo. Do rána jsem měla rozdrápané pupínky vysušené, zmenšené, zarudnutí se ztratilo. A to vše - překvapivě - bez vedlejších reakcí/protestů mé pleti.

ActiMaris gel je skvělý i na popraskané rty. Možná to bude znít zvláštně, ale posloužil mi několikrát jako takový "peeling", stačilo kapku gelu rozetřít přes rty krouživými pohyby a byly hned vláčné (obdobně jako po Malavitu).

Velkou službu mi prokázal při hojení řezné rány. Markéta v kuchyni, to mluví samo za sebe. Čím ostřejší nůž, tím hůř se mi s ním pracuje :-D. A tak jsem se jednou šeredně řízla do prstu...odřízla si kus kůže, visela mi na malém kousíčku...pěkně hluboká rána, spousta krve. Krev mi tekla hodinu. Už jsem se viděla na šití, ostatní mě viděli na márech :-D. No, do hodiny krevní destičky odvedly svoji práci. A co teď s tím? Ránu jsem čistila dle návodu každý den ActiMaris roztokem, poté nanesla ActiMaris gel a zalepila náplastí. Všichni tvrdili, že mi odříznutá kůže stejně odumře a budu tam mít jizvu jak svět...
Na výsledek mého snažení se můžete podívat :-). Za dva týdny mi odříznutá kůže přirostla zpět.
ActiMaris roztok a gel jsou všestranní pomocníci, kteří by neměli chybět v žádné domácnosti. Jediné mínus spatřuji v tom, že ActiMaris roztok musíte spotřebovat do tří měsíců od jeho otevření + aktivní kyslík má bělicí účinek - tak pozor na barevné oblečení :-).



SHARE:

4 komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. The ActiMaris Wound Helaing Gel is really an Amazing product. It can now be purchased at http://anaturalskin.com

    OdpovědětVymazat
  3. a z celkového hľadiska teraz s odstupom času ako ho hodnotíš na aknóznu pleť? Oplatí sa vyskúšať ho ? :)

    OdpovědětVymazat

© Holka Marnivá

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig