pátek 15. dubna 2016

Nesedlo mi: Clinique - Smart Custom Repair Eye Treatment, Johnny Organic - Detox - Green Superfoods Facial Scrub and Mask

Trefit se do "vkusu" mé "nafrněné" pleti je poslední dobou velmi obtížné...ruská ruleta hadra. Takové "sáhnutí vedle" pak "zabolí" nejen peněženku, ale i pleť. Někdy to zabolí víc...někdy méně.

Tím méně bolestivým sáhnutím vedle bylo pro mě zakoupení oční péče od Clinique - Smart Custom Repair Eye Treatment. HIGH EXPECTATIONS, znáte to...kór když Vám obal naslibuje vygumování všeho zlého z očního okolí. Prej produkt Vám bude sedět jak prdel na hrnec...no, nestalo se :). Milované Clinique, je mi líto, ale tento výtvor mě nijak neoslovil...a znovu si jej už nekoupím. 15 ml jsem sehnala na Douglas e-shopu za 1440 Kč. Za tu cenu jsem tedy od oční péče čekala mnohem víc.

Co tvrdí etiketa?
Smart Custom Repair Eye Treatment je hedvábný, lehký oční krém bez obsahu olejů v chytrém dávkovači, který vyhlazuje, hydratuje a chrání citlivé oční partie, které mohou snadno prozradit věk. Díky séru značky Clinique působí okolí očí zářivěji, svěžeji, pružněji a mladistvěji. Sérum můžete nanášet také na oční víčka. Tato inteligentní péče o oční okolí cíleně naplňuje individuální potřeby pleti – přesně tam, kde je třeba. Složení dokáže zesvětlovat oční partie, vylepšovat kontury, vypínat pleť a navracet jí plnost. Pomáhá zmírňovat viditelnost vějířkovitých vrásek okolo očí. Testováno očními lékaři. Testováno na alergie. 100% bez parfemace.

Co je psáno, to je dáno?
Začnu tím, co se mi na produktu líbí...není toho, bohužel, moc. Dostal mě obal, přiznávám. Další plus má ode vzduchotěsné - hygienické - balení s pumpičkou, které uchovává produkt po dobu používání co nejstabilnější. Ale to jsme pořád u obalu...a taky u něj - co se týká plusů - zůstaneme :-D. No, dobře, líbilo se mi i jemné rozjasnění očního okolí po nanesení produktu, které měly na svědomí minerální pigmenty...ale to je už opravdu vše.
Hydratace velmi slabá, podprůměrná...dokážu si představit, že bude vyhovovat někomu mladšímu/osobě, která nevyžaduje od očního krému pořádnou dávku hydratace...
Po nanesení séra je oční okolí opravdu rozzářenější, a to díky minerálním pigmentům. Bohužel trvalejšího projasnění jsem se nedočkala...nemluvě o nějakém efektu na počínající vrásky. Mám ráda lehčí krémy, ale i ty - a ať mi nikdo netvrdí opak - dokáží dobře hydratovat, aniž bych měla pod očima kilový nános. V séru obsažená látka -  Cyclopentasiloxane - oční okolí zhedvábnila, bohužel zároveň s tím se dostavil pocit toho, že mi sérum "sedí" na pleti...časem se tento můj pocit přetvořil v ucpané póry pod očima. Nikdy mi silikony v kosmetice nevadily...ale tohle byl prostě "ten jeden ze sta".
Naneshedanou, Smart Custom Repair Eye Treatment!

Složení: Water, Isododoecane, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Polysilicone-11, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Morus Nigra (Mulberry) Root Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Extract, Hordeum Vulgare (Barley) Extract/Extrait D’Orge, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Gentiana Lutea (Gentian) Root Extract, Hydrolyzed Rich Bran Extract, Hydrolyzed Rice Protein, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Whey Protein/Lactis Protein, Cladosiphon Okamuranus Extract, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract, Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Plankton Extract, Acetyl Hexapeptide-8, Palmitoyl Hexapeptide-12, PEG-6, Sigesbeckia Orientalis (St. Paul’s Wort) Extract, Algae Extract, Caffeine, Glycyrrhetinic Acid, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Acetyl Glucosamine, Cholesterol, Oryza Sativa (Rice) Bran Extract, Squalane, Lecithin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seedcake, Glycine Soja (Soybean) Protein, Micrococcus Lysate, Hydrolyzed Prunus Domestica, Ergothioneine, Yeast Extract, Isohexadecane, Ascorbyl Glucoside, Polysorbate 20, Glycerin, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol Dicaprate, Tocopheryl Acetate, Tromethamine, Polysorbate-80, Glyceryl Polymethacrylate, Sodium Hyaluronate, Dimethoxytolyl Propylresorcinol, Dextrin, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, PEG-8, Silica, Sodium RNA, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Mica, Titanium Dioxide


Opravdovou pohromou byl pro mou pleť Johnny Organic - Detox - Green Superfoods Facial Scrub and Mask.

Co tvrdí etiketa?
Já jsem zelený peeling & maska, dvě v jednom! Byl jsem vyroben, abych osvěžil, očistil a obnovil tón tvé pleti.
Jsem smíchaný z čistých super složek jako jsou vitamíny, aminokyseliny, minerály, antioxidanty a enzymy, které obnovují a omlazují pokožku.
Tvou pokožku zbavím toxinů, vyčistím ji a vrátím jí pružnost.
Použij mě jako denní peeling: smíchej polovinu čajové lžičky peelingu se stejným množstvím vody, s krouživými pohyby vmasíruj na obličej a krk, umyj s teplou vodou.
Jako masku: smíchej čajovou lžičku peelingu se stejným množstvím vody, aby se vytvořil gel. Nanes na obličej a krk. Nech působit 15-20 minut a dobře umyj teplou vodou.
Vhodný pro všechny typy pleti, zejména pro mastnou, pokožku s akné nebo poškozenou pleť.

Složení: Bláto z mrtvého moře, neem (Azadirachta indica) pomleté lístky *, spirulina v prášku *, prášková chlorella *, práškový šipek, práškový baobab *.
* organicky certifikované.

Co je psáno, to je dáno?
Od "Johnny-ho" jsem si na pinkpanda.cz zakoupila dva tělové scruby (bude i nadšená recenze:-)) a výše zmíněnou masku (50 g za 399 Kč). Původně jsem chtěla Johnny-ho kakaového - Antioxidant Cacao Facial Mask, ale jelikož nebyl dostupný a běžela akce 2+1 zdarma, neměla jsem co ztratit...
Že já si raději nevzala další tělový scrub :-D! Kdybych byla po použití jen rudá, to bych ještě přežila...ale že jsem si dva týdny kurýrovala obličej z předekzematického stavu (ošklivě zanícená pleť na čele, v oblasti úst a brady), to už bylo i na mě moc...Nechápala jsem, všechny složky masky snáším samy o sobě (a nebo v jiných produktech) dobře. Tento mix byl ale pro moji pleť přímo vražedný. Měla jsem si udělat patch test, já vím...ale to víte, nadšení z nové věci, chuť to rychle kydnout na sebe :-). Co z toho plyne? Pokud po ní toužíte (a zakoupíte si ji), udělejte si nejdříve test na místě, kde Vás případný neúspěch nebude tak bolet...

*Každá pleť je jedinečná, liší se u každého člověka podle přirozených vlastností a biologického věku a podle toho taky reaguje na stejné produkty odlišně -> subjektivní hodnocení, testováno na citlivé, suché pokožce s častým výskytem zanícených pupínků v T-zoně.*
SHARE:

4 komentáře

  1. To je pravda... nie všetko každému sadne, ja po jednej zlej skúsenosti Clinique už nepoužívam...

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednu dobu jsem od Clinique milovala even better krém (sjednocení tónu pleti, depigmentační). ale ty časy jsou už taky pryč, potřeby pleti se prostě mění...

      Vymazat
  2. Mně přijde, že oční krém je prostě nanic, ale faktem zase je, že je mi pouhých 18 a vrásky kolem očí (zatím) nemám :D.

    Mimochodem, sleduji tě, protože si myslím, že máme úplně stejnou pleť -ekzém, citlivá, suchá (šupinky, eh:/) s občasným smetištěm pupínků :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v osmnácti jsem ještě nějaké oční krémy taky moc neřešila :-). Jasně, jsou zastánci toho, že oční krém je zbytečnost, že jej levou zadní nahradí "obyč" krém dobrého složení (sérum atp.), které ti neudělá kolem očí neplechu. Já ráda experimentuji ve světě kosmetiky, takže musím počítat i se sáhnutím vedle :-). Stalo se :-).

      Vymazat

© Holka Marnivá

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig